اس ام اس تیکه دار فروردین 92


راه اندازی سامانه پیام کوتاه رایگان

دلـت به ماندن نیست بـرو،

عشـق که گـدایی نـدارد.

یادت نیست مگر؟

این نذر مـن بود،

که کوه شوم و پای نبودنهایت بمانم


* * *


آدم بعضی وقا باید به خودش یه سیلی بزنه

و بگه:

احمق نمیخوادت

انقد خودتو کوچیک نکن...!


* * *



    بالاخره خنده های یك نفر باید چیزی را آب كند..

    یا خنده هایتـــــو قنـــد را..

    یا خنده های مـن غــــــــــم را...


* * *


چند روزیه سیگار دلمو میزنه میلی ندارم بهش

اما بی انصافیه اونجور که تو منو ترک کردی ، ترکش کنم


* * *



جـــور میکند خـــدا دَر و تخته را با هم...

همانطور که من و تو را آشـــنا کرد...

تــو شدی خـــاطره ســـاز...

من شدم خــــاطره باز...


* * *



به سلامتی اونایی که خودشون ثابت کردن “لیاقت” ما رو ندارن !


* * *



لاک غلط گیر را برمی دارم و “تو” را از تمام خاطراتم پاک می کنم …

“تـــو”

غلط اضافیِ زندگیم بودی ... :|


* * *



    اینک اعتراف میکنم...

    بی کَس و کار شدم

    امـــا هنوز مثل تو ...

    بی همه چیـــز نشدم ...!!!


* * *



عشق نه پول میخواد نه خوشگلی نه ماشین نه هیچی دیگه ....

فقط دو تا آدم میخواد

تاکید میکنم : آدددددم


* * *



دستگاه مشترک مورد نظر از دست “دوستت دارم” های دروغ تو خاموش است ، لطفا دیگر تنهایش بگذار …


* * *


سوختنم را دیدی و خندیدی

خنده ات را دیدم و سوختم

خنده هایم را خواهی دید

دیدارِ ما به وقت سوختنت


* * *


بعضیا شدیدا به عینک نیاز دارن ، واسه اینکه گوشامونو خیلی دراز میبینن !


* * *


چه فرقی می کند وسوسه سیب یا حوا برای کسی که آدم نیست ؟


* * *


بهینه رفتار کردی ولی من از همه چیزم گذشتم ؛ برچسب سبز رنگ انرژی مبارک قلبت باشد !

* * *


جای بعضی ها توی کتاب جغرافیا خالیه ، با عنوان “پست ترین نقطه ی دنیا”

* * *


دیگر عاشقانه نمینویسم …
اگر نوشتم مخاطب خاص ندارد چون کسی ارزش خاص بودن را ندارد !

* * *


بعضی ها فکر میکنن شاخی هستن برا خودشون ؛ عزیزم تو موی زایدی ، باید بری تو سطل زباله !


* * *


پراید شد ۲۰میلیون ولی تو همون ۲زاری که بودی موندی !


 


+ شنبه 10 فروردين 1392برچسب:اس ام اس تیکه دار فروردین 92 ,در ساعت22:54 راه اندازی سامانه پیام کوتاه| |



طراح : صـ♥ـدفــ