اس ام اس عاشقانه


راه اندازی سامانه پیام کوتاه رایگان

ذهنم فلج می شـــــود… وقتی می خوانمت
و تو حتی نمیگویی…
جـــــــــانم !


*  * * * * * * * * * * * * * * * *

دیکتاتور
تویی و آغوشت !
که هر بار مرا تسلیم می کند . . . !

 

*  * * * * * * * * * * * * * * * *

مادرم می گفت :
دوستانت را ببین ، همه به جایی رسیده اند …
نمیدانست ، منتظر نشسته ام تا به تو برسم … !!!


*  * * * * * * * * * * * * * * * *


ز چشمت اگر چه که دورم هنوز ، پر از اوج عشق و غرورم
 قبول است عمر خوشی ها کم است ، ولی با توام پس صبورم هنوز


*  * * * * * * * * * * * * * * * *


دیوانه نیستم !

فقط ، فقط طوری “خاص” که دیگران نمیتوانند ، تو را “دوست” دارم

*  * * * * * * * * * * * * * * * *

ترک دین و دل نمودم / ترک جان هم می کنم
هرچه گویی غیر عشقت / ترک آن هم می کنم

*  * * * * * * * * * * * * * * * *

 

هیچوقت آرزوی “افتادن” چیزی را نداشته ام …
حالا برای اولین بار میخواهم : “لطفا بیفت” …
ای زیباترین اتفاق زندگی من !


*  * * * * * * * * * * * * * * * *

اتل متل یه رویا به یادتم یه دریا
خواستم اینو بدونی که تو تکی تو دنیا

*  * * * * * * * * * * * * * * * *

برو به جهنم !!!
چون فقط تو هستی که میتونی جهنم رو بهشت کنی !

*  * * * * * * * * * * * * * * * *

وقتی تو با منی …
ترافیک میتونه زیباترین مکث عالم باشه …


*  * * * * * * * * * * * * * * * *

بگذار همه ی زندگی ام گره ی کور بخورد …
دستهای “تــــــــــو” که باشد ملالی نیست …
با نگاه “تـــــــــــو” گره از همه چیز باز میشود حتی از دل گره خورده من … !


*  * * * * * * * * * * * * * * * *

دوست دارم بدانم دوست داشتن را چگونه دوست داری تا دوستت بدارم آنگونه که تو دوست داری …

*  * * * * * * * * * * * * * * * *

مرا ببخش ! اگر به تو پیله کرده ام ، قدری طاقت بیاوری پروانه ات میشوم …

*  * * * * * * * * * * * * * * * *

ﻣﻦ ﺁﻥ ﺍﺑﺮﻡ ﮐﻪ ﺑﺎﺭﺍﻧﺶ ﺗﻮ ﻫﺴﺘﯽ
ﻫﻤﺎن ﯾﻮﺳﻒ ﮐﻪ ﮐﻨﻌﺎﻧﺶ ﺗﻮ ﻫﺴﺘﯽ
ﻣﺴﺎﻓﺮ ﻣﯿﺸﻮﻡ ﺗﺎ ﺁﺧﺮ ﻋﻤﺮ
ﺩﺭ ﺁﻥ ﺭﺍﻫﯽ ﮐﻪ ﭘﺎﯾﺎﻧﺶ ﺗﻮ ﻫﺴﺘﯽ

*  * * * * * * * * * * * * * * * *

هوا دو نفره است و نیستی …
من هی کوچه ها را بالا و پایین می کنم برای دهن کجی به هواااا …


*  * * * * * * * * * * * * * * * *

موضوع انشاء : تعطیلات خود را چگونه گذراندید ؟
- به نام خدا
- فرسنگ ها دور از آغوشش . . .


+ پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:,در ساعت15:50 راه اندازی سامانه پیام کوتاه| |



طراح : صـ♥ـدفــ